Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

"To μήνυμα των Χριστουγέννων"



(Ο Τιμολέοντας και ο Αγαμέμνονας, πίνουν κρασί δίπλα στο

τζάκι στο σπίτι του πρώτου.)

-Οι μέρες των Χριστουγέννων, είναι ανεξίτηλα χαραγμένες στην μνήμη

μου από παιδί. Φαντάζομαι σε όλους τους ανθρώπους συμβαίνει το ίδιο.

-Αγαπητέ Τιμολέοντα, δεν συμμερίζομαι την άποψη σου καθότι αρκετοί δεν

μπορούνε να τις απολαύσουνε όπως θα επιθυμούσανε.

-Γίνε πιο σαφής φίλε μου.

-Είναι εύκολο να συμπεράνεις, ότι αρκετοί συμπολίτες μας ζούνε σε συνθήκες

φτώχιας. Θα ήθελαν ένα μεγάλο τραπέζι με νόστιμα εδέσματα, ή ένα χριστουγεννιάτικο

δέντρο με πολλά δώρα. Όμως συμβαίνει το αντίθετο.

-Η ζωή δυστυχώς, είναι θέμα ταχύτητας. Οφείλει κάποιος γρήγορα να εκμεταλλεύεται

την ευκαιρία που του προσφέρεται. Άλλοι λόγω αυτού του γεγονότος είναι οικονομικά

ευκατάστατοι και άλλοι όχι.

-Αύριο, μέρα Χριστουγέννων, θα προσφέρω σε μία τετραμελή οικογένεια που στεγάζεται

σε μία παράγκα κοντά στο σπίτι μου ένα ολόκληρο γεύμα και παιχνίδια για τα δύο μικρά

παιδιά. Το λιγότερο που δύναμαι να κάνω, για το «πνεύμα» των γιορτών και ας μην

υπάρχει «μαγεία» πλέον στην καθημερινότητα μας.

(Ο Τιμολέοντας του προσφέρει χρήματα απ΄την τσέπη.)

-Πρόσφερε στην ίδια οικογένεια, και το γεύμα της Πρωτοχρονιάς. Δεν πιστεύω ότι

είμαι και ο πιο άκαρδος άνθρωπος του κόσμου.

(Τσουγκρίζουνε τα ποτήρια τους.)

-Το γνωρίζω αγαπητέ μου. Καλές γιορτές να έχουμε.